zpět na seznam

MARKETING A STRATEGIE V ZÍSKÁVÁNÍ A UDRŽENÍ KLIENTŮ V OBDOBÍ KRIZE VE STAVEBNICTVÍ

odborný seminář

Datum a místo konání:
1. 10. 2009 - čtvrtek - od 9 do 13 h
Lisabonská 4, Praha 9 (budova TIC ČKD) mapka

Přednášející a obsah semináře:
Ing. Aleš Tomek, CSc. - vedoucí Katedry ekonomiky a řízení ve stavebnictví, Fakulta stavební ČVUT:

Cílem výkladu je popsat stěžejní prvky marketingu a obchodní strategie stavební firmy s přihlédnutím k období ekonomické krize.


Hlavní témata:

  • zákaznická orientace firmy
  • úsilí firmy v akvizici klientů a projektů
  • cílová rentabilita stavebních projektů
    • Dále budou probrány:

      • vnitřní potenciál firmy, analyzovaný např. pomocí SWOT
      • externí faktory - příležitosti a hrozby v daném odvětví a obecně panující očekávání z hlediska výhledu stavebních firem
      • orientace podnikového výrobního programu
      • využití existujících zdrojů, oblasti technické a manažerské kompetence firmy odlišné od konkurence
      • oblasti možné synergie, propojení podnikových aktivit a odborných výhod a vysoké profesionality
      • možné oblasti přidané hodnoty pro klienty, propojení hodnotového řetězce mezi vlastní výrobou a dodavateli
      • techologické přednosti firmy jako konkurenční výhoda
      •  

          Program:

            • 08:30 - 09:00 Prezence posluchačů
            • 09:00 - 13:00 Přednášky a diskuzní fórum
                • O přestávce podáváme zdarma občerstvení.
                  Konec semináře je orientační.


                  Poplatek:
                  Vstupné: 1.390,-Kč za osobu.
                  Ceny jsou uvedeny včetně DPH 19%.

                  Bodové ohodnocení:
                  Členové ČKAIT obdrží 1 kredit za účast na semináři.

                  Uzávěrka přihlášek:
                  Nejpozději 7 dní před datem konání nebo do naplnění kapacity sálu.

                  Související odkazy: