Přednášející a obsah semináře:
Ing. Aleš Tomek, CSc. - vedoucí Katedry ekonomiky a řízení ve stavebnictví, Fakulta stavební ČVUT:
Cílem výkladu je popsat stěžejní prvky marketingu a obchodní strategie stavební firmy s přihlédnutím k období ekonomické krize.
Hlavní témata:
zákaznická orientace firmy
úsilí firmy v akvizici klientů a projektů
cílová rentabilita stavebních projektů
Dále budou probrány:
vnitřní potenciál firmy, analyzovaný např. pomocí SWOT
externí faktory - příležitosti a hrozby v daném odvětví a obecně panující očekávání z hlediska výhledu stavebních firem
orientace podnikového výrobního programu
využití existujících zdrojů, oblasti technické a manažerské kompetence firmy odlišné od konkurence
oblasti možné synergie, propojení podnikových aktivit a odborných výhod a vysoké profesionality
možné oblasti přidané hodnoty pro klienty, propojení hodnotového řetězce mezi vlastní výrobou a dodavateli
techologické přednosti firmy jako konkurenční výhoda
Program:
08:30 - 09:00 Prezence posluchačů
09:00 - 13:00 Přednášky a diskuzní fórum
O přestávce podáváme zdarma občerstvení.
Konec semináře je orientační.
Poplatek:
Vstupné: 1.390,-Kč za osobu.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH 19%.
Bodové ohodnocení:
Členové ČKAIT obdrží 1 kredit za účast na semináři.
Uzávěrka přihlášek:
Nejpozději 7 dní před datem konání nebo do naplnění kapacity sálu.